Im so happy im so glad.. that i got you..mummel..

2009-07-11 / 01:14:34
Woho, är på toppen humör! Detta beror på att jag varit med Malin! Haha, Jag, Syrran, Malin cyklade till mackarna för att köpa nått att äta, så vi plockar med oss en chipspåse, och 3 drickor, sen säger såklart jag ''Men jag bjuder!'' och sen är börsen tom! Oppss... DÅ prövar jag dra kortet, och det är också tomt... Haha.. Ojdå, trevlig kassör var det också, så Malin fick stå för betalandet, men ska ge henne pengar imorgon för mamma skulle endå betala det. Tack världens bästa mamma! Har fått värsta mycket av mamma, och även handlat massa själv.. är värsta pank...

Sedan är jag sååååå glad för en viss grej, haha bara malin som fattar! ;)
Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken otur att du inte hade nå pengar ;)

2009-07-11 @ 11:02:18
URL: http://miiaa94.blogg.se/
Postat av: E

Hhaha , typiskt dej ;) <3

2009-07-11 @ 11:59:22
URL: http://photobyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0