Slut med bloggdesigns betsällning

2009-01-16 / 16:40:53
Föresten har jag faktiskt en till grej att berätta....

Från och med söndag kommer jag sluta göra bloggdesigner (nu iallafall) åt andra! Vissa undantag kan närmare vänner/familjemedlemmar/släktingar få en design. Men det är slut med min designverkstad, tyvärr!

Ni kansk eundrar varför?
Det är därför jag inte har tid. Som sagt är det mycket skoljobb osv. Men vi får se om jag har mer tid sen.
Hoppas ni accsepterar detta ni med :-)

Framöver kanske det kommer utlottningsdesigner..
Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej!

Jag är på jakt efter någon som kan fixa en design till mig. Skulle uppskatta om du hörde av dig snarast, om du är sugen på det.

Det skulle vara oerhört kul om du ville göra det!

Kram Felicia, (flishas)!

2009-03-08 @ 20:11:46
URL: http://flishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0