Skriv ditt namn med...

2009-01-03 / 14:35:37
Gör som mina vänner, det verkar kul. Man får inte sudda om det blir fel! Kopiera och testa.

skriv ditt namn med tummen: lisa
skriv ditt namn med stortån: lisa
skriv ditt namn med munnen: lo,0misa
skriv ditt namn med pannan: 988743543
skriv ditt namn med näsan: o8i8swaq
skriv ditt namn med armbågen: llia
skriv ditt namn med hakan: lkikzxsazs

Okej, det  gick uruselt.. Men snälla ni, kopiera denna, skriv en kommentar att dun kompierat den så jag kan gå in och se hur det gick för dej! :-)
Kommentarer
Postat av: MALIN

SVAR; Tjo! ;D Varsågod! :] hihi, tack så mkt! ;D nej det är jag inte som har gjort denna design i min blogg, det är en tjej som har gjort de. :)

2009-01-03 @ 15:00:32
URL: http://malinaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0