phis food

2009-01-18 / 13:26:31

Hej Allihopa!

Ser att klockan är nästan halv två, och jag har inte ens klätt mej! Vi vaknade vid 11 tiden, sen har vi sett en film som heter epic movie. Riktigt bra! Och nu märker man att nästan hela förmiddagen gått. Ojsan.
Då får jag väll ta vara på dom minuter det är ljust ute genom att skynda mej ut och fota kanske?

Igår kväll testade vi min el-scooter. Den gick as fort. 15 km/h. Det var läskigt. Men efter det bjöd mamma oss på ben och jerrys :) Elins favorit smak är caramel cew cew. Och min är phis food. Haha!
Tycker dom som uppfann B&J's har ganska bra fatasi. Jag menar, hur många glass sorter har kak deg, brownies bitar, choklad fiskar i sej? - Inte många.

Phis food är en smak med choklad glass fullproppade med masmallows bitar och choklad fiskar.
Det känns ganska konstigt att seja att min favorit smak är fisk mat.. *hum*
Villken är din favit smak?

Kommentarer
Postat av: Erica Pettersson

Man kan säga vad som helst om amerikaner, men glass är de i alla fall bra på :D

Min favorit är Chocolate therapy (även om den inte finns mer). Men av de som finns är nog favoriten Half baked :)

2009-01-18 @ 15:30:42
URL: http://sondagsbarn84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0