Nyårsdagen -09

2009-01-01 / 14:54:39
Godmorgon,
Eller ja, rättare sagt god dag! Uch vad jag stiger upp sent nu för tiden. Det är ju ritkigt gräsligt. Stiger upp vid 2-3 tiden nästan varje dag. Fast igår på nyårsafton hade jag ju feber nästan hela dagen! Jag sovde till 18 tiden sen steg jag upp och var uppe till halv 5 på morgonen, sen somnade jag och nu har jag vaknat. Snacka om riiktigt dåliga rutiner sejer jag bara!

Nu är det ju nyårsdagen. Har faktiskt inga planer för vad jag ska hitta på. Känner mej itne riktigt 100% pigg idag. En sak som verkligen känns tufft är att igår åt jag årets sista godis!! Ska ha godis löfte.. Hitils har det ju gått bra, men vi får se hur det böjrar suga när jag kommer in bland alla godis hyllor på alla varuhus! Uch!

Jag har fått en värsta fet knopp i ena mitt näshål.. :o) Det gör skit ont när jag her ner läppen eller rör kring området. Tror det är en finne som är på väg ut! Ush, ni ska bara veta hur ont det gör hörrni..

Nu har jag skrivit ganska mycket, om olika saker då..
Ska försöka mysa lite nu och krya på mej!

Hug!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0