lite road igen

2009-01-02 / 21:58:21

hej,
oj vad jag lägger ut listor nu för tiden.. Men det är ju kul med sånna här juliga listor som går runt nu på massa bloggar. Här kommer iallafall en!

 Var denna jul bra om vi ska säga så? Jaa! Det var den defenitivt, riktigt bra faktiskt!

2. Har du gjort upp nåt nyårslöfte? Jo det har jag. Jag har godis löfte i ett år. Sen så har jag bestämt mej för att äta mer.

3.  Har du sett några stjärnfall på nyår?
Tror inte det, brukar inte vara ute så mycket på nyår förutom nån minut för att se på ltie raketer. Jag tycker inte om raketer egentligen..

4. Vad hade du i glaset när ni skålade för ett nytt år? Pomac, barn champange! Svin gott! Det har ju alla.

5. Har du börjat se ett program som du inte tittade på förut, år 2008? Oj, svår fråga. Det har jag säkert, eller det måste jag ju ha gjort. men annars är jag ju en sån som följer en serie tills den slutar, haha!

6. Har du nån jullåt du absolut brukar lyssna på intill julen? Ja, jull johnssons julskiva är helt underbar. Alla låtarna på den skivan är bara ett måste!

7. Tror du på tomten? Klart jag gör! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0