Lite glada nyheter!

2009-01-21 / 20:00:24

Halloj allihopa!
Gud vad dlig update jag har, men det är så mycket skol jobb osv just nu. Igår skulle jag faktiskt in och skriva, men då gick det inte. Idag har jag inte gjort så mycket, skolan och sen umgåt lite med Dina. Vi har mest bara pjollrat på lite här hemma hos mej och kollat lite på datorn.

Jag har en lite nyhet till er, för att ni ska glömma min dåliga updatering! Att i februari ska faktiskt jag och Dina fara på en audision till talang 2009! Kul va? :D Hoppas att jag kommer me, då får ni rösta som bara den!
fast me rom talang snacket kommer sen, när det närmar sej.

Pungt nummer ett nu är en annan sång tävling om drygt två veckor. Så det är det vi sattsar på nu, sen talang! :D

Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Göteborgsflikka <3

klart jag röstarpå min bloggbästis ;) >3

2009-01-21 @ 20:02:14
URL: http://goteborgsflikka.webblogg.se/
Postat av: Alle

Självklart kommer jag då att rösta!!! Go Lisa go Dina ;)

2009-01-22 @ 19:29:14
URL: http://girlfriendz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0