lista

2009-01-18 / 14:27:04
ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV:
1. Är du singel?: Ja.
2. Är du lycklig?: Jaa, jättelycklig faktikst!
3. Är du uttråkad?: Ja, det är jag.
4. Är du ledsen?: Nej.
5. Är du italienare?: Faktiskt inte.
6. Är du cool?: Såklart jag är, heh!
7. Är du från irland?: Nej, jag är från sverige! :)
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Nej, och har aldrig varit.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Hum, kanske, kanske inte.
2. Har du någon gång blivit sårad?: Flera gånger såklart.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Vene, sover ofta på natten.
4. har du varit kär i en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Ja, alla!
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Nej.
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Det vet väll inte jag!
7. Är du kär?: Nej, faktiskt inte.
8. Vill du gifta dig när du blir stor?: Nej, tror inte det. Eller, vi får se.

TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?: Bilddagboken helt klart! 
2. Hår eller ögon?: Både och :)
3. Katter eller hundar?: Katter!
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Både och :)
6. Coca-Cola eller Pepsi?: Älskar inte nått av det, men cola.
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Beror på med vem. Men älskar hemma kvällar!
8. Pengar eller lycka?: Både och, mest lycka.
9. Dag eller natt?: Dag och natt, :)
10. Msn eller mobil?: Mobil, helt klart. Msn är mest en rolig grej för mej.

"HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: Nej.
2. Brutit ett ben?: nej, inte det heller.
3. Gjort nåt du ångrar?: Ja, absolut.
4. Hoppat Bungee Jump?: ja, eller inte riktigt från ett flygplan.
5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja...
6. Ätit en hel tårta?: Nee, min mage skulle nog ge igen på mej efter det tror jag..
7. Gjort bort dig offentligt?: Heh, jaa....
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Nej!
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Jaa..
10. Velat försvinna?: Njae..

SENASTE..
1. Telefonsamtalet du gjorde: Ehm ringde mamma igår.. tid vet jag inte.
2. Telefonsamtalet du fick: Hum, inget, eller jo mamma.
3. Personen du var med: Elin, min syster.
4. Roligaste grejen som hänt: Massor :)
5. Personen du smsade: Veicko.
7. Du skrev till på myspace: Har inte my space, så ingen.
8. Du kommenterade: Hum, ericas blogg.
9. Du tillbringade natten med: mamma, och elin :)
10. Du kramade: mamma!
Kommentarer
Postat av: Anonym

de kommer in några godisbilder snart;)

du kmr måsta bryta ditt godislöfte när du ser dom :]

2009-01-18 @ 16:44:17
Postat av: emma

namnet försvann visst (A)

2009-01-18 @ 16:44:39
URL: http://emmmmaasj.blogg.se/
Postat av: lilo

Du får skicka den via hotmail alltså bilden !!

2009-01-18 @ 17:49:56
URL: http://lilostar.blogg.se/
Postat av: Erica Pettersson

Hej!

Tänkte bara meddela att det sök upp en liten sak nu på eftermiddagen. Ska åka och handla, eftersom jag fick möjlighet att handla "med bil".

Men jag återkommer så fort jag kommer hem igen (det tar förmodligen inte så lång tid) :)

MVH /Erica

2009-01-18 @ 18:13:32
URL: http://sondagsbarn84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0