lisa's 2008

2009-01-02 / 18:23:03

Godkväll på er kära vänner! Jag tänkte lägga ut en liten resume om mitt 2008. Så, här kommer det!

Nu kommer jag inte ihåg allt, men detta är iallafall vad som står i allmenackan.

Januari
I Januari föddes Dinas lillasyster daniella. Sen följde jag med min mamma till hennes skola i Härnösand i 2 dagar, det var super kul!

Februari
Jag var på disco på sörböle, det minns jag så väl nu när jag kollar igenom min almenacka :-) Sen fyllde min lillkusin sebastian 3 år. Det jag även minns mycket från februari var att jag åkte mer slalom förra året än i år. Jag har inte ens åkit slalom nånting i vinter.

Mars
Denna månad åkte vi tåg till Uppsala och stockholm för att träffa mina mostrar och min stor kusin. Det var riktigt roligt sejer jag bara! Sen var jag hos tandläkaren, haha! Jag hade gratis SMS i en månad, och min kära lilla mormor fyllde år!

April
Jag bowlade med mina girls, det minns jag. Sen så fyllde jag år. Sen så var det faktist i April ja och dina skickade in vårat melodifestival ansökan.

Maj
Min älskade Mamma fyllde år! Och det var A- dagen. Jag och dina skulle uppträda, men jag hade tappat rösten och kunnde itne sjunga. Jag var även sju nästan hela denna månad. Faktiskt 3 veckor...

Juni
Vi var på fest, och min älskade pappa fyllde år! Sen var det lite klippningar, ldeigerheter mm... Sen hade vi skolavslutning.

Juli
Här var vi fkatiskt i lidköping i 8 dagar. Sen hade dom renoverat klart Edda hallen, så badade också.
Kenneth, min älskade morbror fyllde även år!

Augusti
Vi hade en kvarters dag här där jag bor. Skolan började om, och ja jag umgicks med folk..

September
Jag var sjuk, Amdra avenyn började om efter sin ''uppehålls-grej''

Oktober
Min älskade syster fyllde 11 år! Stina fyllde också år. Jag klippte mej, det var disco på sörböle och ja.. vad mer? Säkert massor.

November
Jag gich halloween. Madde och Lina <3 var här, hihi! Sjuk... disco. Sen uppträde jag och dina på en bil prämmiär 2 dagar i rad.

December
massa julmys! Och jualfton, jag fick min nikon d40 <3 sjuk också ^^

Kommentarer
Postat av: Dina

híhi, Du tappade ju inte rösten eller gjorde du det se.? Enligt det du sa till mig så hade du feber?

2009-01-02 @ 18:57:42
URL: http://dinaluu.blogg.se/
Postat av: lina

lilla älskling :) i miss u! har du det bra?

haaallå, du glömde skriva min födelsedag i sepember och att jag kom upp till er en vecka i juli ;) hahaha

2009-01-04 @ 03:11:58
URL: http://lajnakajnd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0