kvälls inlägg

2009-01-01 / 03:07:32
Nu ska jag försöka krypa ner i minsköna säng, klockan är ju faktiskt 3 på natten, oj oj!
Har läst lite bloggar och gjort lite designer, har kommit på en riktigt bra idé på en deisgn som jag ske be Erica hjälpa mej med! Den komme rbli super fin! Har testat lite gran reda ikäll, men gav upp. Blev trött och datorn börade hacka sej lite.

ar även upptäckt en ny blogg, nämligen Lisa chens blogg. Hon har en underbar blogg och hon verkar vara en jätte mysig tjej. Har kikat n hennes blogg förut, men försnt nu märkte jag att hon faktiskt bara var 13 år. Trode hon var mycket äldere, haha!

Nä, nu klagar mamma på att jag måste lägga mej!
God nigth people!
Kommentarer
Postat av: Dina

GOTT NYTT ÅR! :)

2009-01-01 @ 14:37:26
URL: http://dinaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0