Kvällens lista

2009-01-24 / 21:21:52
Ja, jag har varit list galen idag! Kopera och gör den du med!

1. Fullständigt namn? -  Lisa
2. Ålder? - 12
3:Vart bor du? - Skellefteå
4. Bor tillsammans med? - Min mamma och syster
5. Färg på ditt hus? - Haha roliga fråga
6. Hus eller lägenhet? - Lägenhet
7. När är du född? - April 96
8. Klass? - 6:an
9. Vilket år tar du studenten? - Jag orkar inte räkna ut villket år nu
10. Något jobb? - Ja, skolan såklart! Haha!
11. När gick du upp i morse? - Runt 11.00 ungefär
12. När ska du sova? -  Ingen aning, kanske vid 11.
13. Duschat idag? - Ja, faktiskt.
14. Kramat någon idag? - Ja
15. Pussat någon idag? -  Ja
16. Vad har du ätit idag? - Frukost, lunch, middag, fika, glass!
17. Dagens klädsel? - Jeans, t-shirt, kofta
18. Dagens smink? - Inget
19. Dagens sötnos? - Moa
20. Dagens roligaste? - Oj, ingen aning!

SOCIALT:
22. Hur många har du kysst? - Svår fråga, ingen aning. Håller inte räkning.
23. Vem kramade du senast? - Mormor
24.Hur många har varit otrogen mot dig? - Vet inte jag!
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej, tyvärr inte nu.
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Dina
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Har inte kollat mobilen idag

SENASTE:
41. Personen du tänkte på?- Hurså?
42. Personen du kysste?- Jadu, det skulle ni allt vilja veta va?
43. Gången du spydde? - Det var ett tag sedan.
44. Gången du grät?- Oj, tror det var imorse, eller igårkväll, aja shiet the same gråter typ för allt haha :)
45. Pizzan du åt?- Minns inte.
46. Gången du va i Göteborg? - Har tyvärr inte varit i Göteborg ännu...
47. Gången du var i Stockholm? - I vintras
48. Gången du drack alkohol?- Har inte druckit alkohol.
49. Gången du var hög? - Haha inte det heller.

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Beror på vad!
52. Hund eller katt? - Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemmamys, såklart! Ibland kan det vara kul med fest med.
54. Tvspel eller datorspel? - Beror på vad för spel.
55. Spindel eller orm? - Uch, inget av det!
56. Natt eller dag? - Dag
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead?- Inget av det!
58. Ragga eller bli uppraggad? - Beror på, fast bli uppragad är ju itne helt fel :)
59. Big Brother eller Paradise hotel? - ? inget av det.
60. Blont eller svart hår? - Blont
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Blågröna
62. Choklad eller lakris? - Choklad
63. Göteborg eller Stockholm?- Har bara varit i stockholm, emn gillar stockholm.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - Fanta
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Vet inte riktigt. Beror på hur det ser ut.
68. Älska eller älskas? - Både och!
69. Leva eller dö? - Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Familjen :-D
71. Personer du hatar? - 0
72. Gånger du varit full? - Aldrig
73. Personer du hånglat med inom en 24 timmars-period? - Ingen
74. Glassar du ätit på en dag? - Vet inte, håller inte räkningen. Men jag är inte övdrivet förtjust i glass, så jättemånga har det inte blivit.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Inga
76. Gånger du haft minnesluckor? - Aldrig
77. Gånger du varit hög? - Aldrig
78. Personer, djur du saknar just nu? - 3...
79. Gånger ditt hjärta brustit? - ------------------

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Ingen för tillfället
81. Ska du träffa imorgon? - Har inget planerat för imorgon.
82. Sjöng du senast för? - Mig själv
83. Hade du senast en msn-konversation med? - Minns inte
84. Spelade du tvspel med senast? - Det var så länge sedan jag spelade TV-spel att jag inte minns.
85. Vill du ta med på resa nu? - Familjen (till Michigan kanske... :-D)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Ingen!
87. Förtjänar att dö? - Ingen!
88. Är söt? - Lucky och så min systers katt :-D
89. Vill du sova jämsides med i natt? - ----------------

VAD:
90. Gör dig glad? - Familjen, hunden och mitt fotointresse
91. Gör dig ledsen? - Just nu... januari månad...
92. Vill du helst göra nu? - Fota sommarbilder (längtar alltså till sommaren)
93. Önskar du att du slapp göra? - Tänka på ekonomin...
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Det är ett halvår dit, men okej: Kameragrejor :-)
96. Längtar du till? - Sommaren!
97. Tycker du om dina betyg? - (Har gått ut skolan); men: högstadiebetygen var jag inte nöjd med. Gymnasiebetygen var jag väldigt nöjd med :-D
98. Ångrar du i ditt liv? - Jag ångrar att jag varit så extremt blyg...
99. Är det bästa som hänt dig? - Min uppväxt, gymnasietiden och min hund.
100. Hur mycket är klockan? - 19:26
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0