hihi

2009-01-03 / 14:21:26
En till lista - Bara för det är så föjäkligt kul!

Vad har du för intressen?
Svar:
Jag har många intressen! Det roligaste är att sjunga och fotografera. Sen gillar jag att mysa hemma med min familj, och vara med kompisar. Vara ute och massa sånt.


Pinsammaste som hänt dig?
Svar:
Det finns massor!

Tänker du mycket på ditt utseende?
Svar:
Sådär, men jag går inte ut med oborstade tänder och så.


Vad är din favvofärg?
Svar:
Röd.


Har du en pojkvän/flickvän?
Svar:
Nej det har jag inte. Skulle nog inte kunna ha det nu heller. Känns inte som att det är läge just nu.


Vad tycker du om Kissies blogg?
Svar:
 Helt världe lös faktiskt!


Har du gjort något du ångat? Vad?
Svar:
Finns såköart massa saker man ångrar..

Prickigt eller randigt?
Svar:
Oj, det går inte att avgöra. Det beror på.

Hur mycket får du i lön/månadspeng?
Svar:
Jag får 200 kronor i månadspeng.


Vad tycker du om Kenza, Blondinbella, Kissie och Stinalee?
Svar:
Jag ogillar Kissie och Blondinbella skarpt! Dom rä inget för mej. Kenza är itne heller så bra. Däremot är stina-lee den bästa av dem tre tjejerna iallafall.

Favvoglass?
Svar:
Är inget glass monster, men måste jag välja är det nog cola isglass.


Vad fick dig att börja blogga?
Svar:
Oj, ingen aning. På nått sätt hittade jag metrobloggen.se och gjorde en blogg. Sen upptäckte jag blogg.se, så började blogga och blev helt fast vid det!


Vilka färger gillar du mest på kläder?
Svar:
Svart och vit. Röd, och grå.


Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Svar:
Ge bort lite pengar, bjuda familjen och släkten på en resa. Resten skulle jag spendera till shopping och massa saker till mitt hem. Typ köpa en laptop till alla i familjen, en kamera och resten saker till vårt hem.


Vad tycker du om politik?
Svar:
Riktigt tråkigt, eller ja, bryr mej itne så mycket. Det sköter det vuxna.



Varför bloggar du?
Svar:
För jag hatar att skriva dagbok, det är jobbigt. Får ont i händerna av all skrivning ;) Men bloggning är kul, folk från hela världen kan läsa, och man kan ha design, få ut känslor, förmedla.. Ja, det är iallafall kul!



Vad brukar du göra på fritiden?
Svar:
Massor! Fika, umgås, sjunga, fota!


Har du någonsin fått elaka kommentarer?
Svar:
Ja, det har jag fått..

Hur många timmar sover du på vardagar?
Svar:
7-9 timmar Kanske.

Vilket presentkort på 2000:- skulle du välja; Kläder, Smink, Teknik eller konst?
Svar:
Kläder, absolut val!

Vart har du släkt förutom sverige?
Svar:
Alla håller sej i sverige i min släkt.

När fyller du år?
Svar: 29 april!

Kommentarer
Postat av: Fanny

29 APRIL!

2009-01-05 @ 20:52:21
URL: http://fannylovbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0