Gooddmooorrggon

2009-01-14 / 10:39:50
Godmorning alla sötnosar! Åh, villket humör jag är på idag. Förutom mitt dumma finger då. Jag har vaknat, ätit macka, juice och yougurt. Frukost efterätten blev kladdkaka, :) En stor bit också! Är hemma idag också, fingret värker som fasen. Ville bara till lassa igårkväll.. Men det blev inte av, hon sa ju att det skulle ta ont. Här kommer bilder med bildtexter..

1. Sån fick jag av sköterskan. hatar den!
2. Fick denna istället av skolsköterskan, för den andra var snäv.
3,4. Min blodiga handuk som jag fick av grannen för att stoppa blodet.


  

 
Kommentarer
Postat av: Ida

AJ vad ont det såg ut & allt blod !!!!!! AJ!

2009-01-15 @ 07:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0