El- scooter

2009-01-03 / 14:24:25
Hej alla!
Glömde föresten berätta att min nya el- scooter kom igårkväll. Min förra som jag fått från jultidningarna hade spruckigt. Det har typ denna med. fast bara på udnersidan på en plast sak. Fast det är 2 stycken järn grejer som hålle rupp det, så det ska nog gå bra. Om inte skickar jag tillbaka denna med. Villket jag egentligen inte pallar.

Den går 15 Km i timmen och grå silver. Kanske måste ta kort på den så ni får se?
Om en halv timme har den laddat klart. Den ska ladda i 6 timmar och snart är den färdig laddad! Jippie!

Nu ska jag fota lite gran - Med min äslkade nikon!
Kommentarer
Postat av: Frida J

Jag fick en el scoter från jultidingarna förra året. Vi gav upp när tre i rad var sönder , allihop.

2009-02-18 @ 16:26:13
URL: http://fridajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0