dålig update

2009-01-05 / 17:32:54
Ciao friends!

Asså förlåt för min super dåliga update, men jag är så himla trött och utmattad nu när jag är sjuk.
Och förlåt för att det aldrig kommer några bilder på bloggen, men.. Just nu är jagsom sagt sjuk, och jag har typ tagit på allt, och plus att det finns inget att ta på. För ute är det bara vitt och har redan knäppt på det men det blir inget bra. Kvistar med snö finns itne heller. *suck *
Iallafall här kommer lite bilder som tagits under julhelgen.


Jag, solveig har busat med mej på ''europamöbler'' och satt såklart på mej denna lapp..


Jätte saftig och god bulle!


Mixrande bild.


Liten söt tomte vi har hemma.


Blomster kollage.


Elefanter :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0