Blondinbella i lets dance? - nej tack!

2009-01-08 / 20:06:42
Halloj! - Babianer, smultron strån och alla sorters typer ni nu är.

Denna dagen har varit läskig, konstig rolig och kall. Orkar faktiskt itne berätta mer om dagen. Det ända jag fokuserar är på att det blir helg imorgon, villket ska bl skönt efter allt jag slitit i skolan denna vecka *heh*
Första dagen gick bra, hade kul. Visst det sög verkligen men endå..

imorgon är det Fredag, och vad är det då - Jo, let's dance!
Och vem är med? - Jo, blondinbella! Och ser jag fram emot att se äckel Bella i tv flera veckor i rad i ett av mina favorit program? Nej! hellre ser jag Peppe äng och alla dem där igen hundra gånger.

Iallafall, kommer skratta när jag ser henna gå omkring ''1-2-3 Blogg, 1-2-3 Blogg, 1-2-3 Blogg'' osv.
Kommentarer
Postat av: madde

va inte du ett fan av bella eller har jag fel ? :S usch vill inte heller se henne, men men.. så är det. hoppas du mår bra puss <3

2009-01-08 @ 20:48:38
URL: http://kameralins.blogspot.com
Postat av: Liisa

Jag vill se Bella. Kul om hon gör bort sig xD

Men jag tror hon kommer komma långt :)

2009-01-09 @ 17:32:19
URL: http://theliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0