Utmaning

2009-02-05 / 18:46:21
Jag har blivit utmanad av käraste Emma, såhär går det till.

- Gå in i mappen i dina bilder
- Gå till din sjätte mappen och leta upp den sjätte bilden i den aktuella mallen
- Släng upp den på bloggen och skriv nånting om den
- Utmana 6 personer till



Bra att jag fick denna bilden, för detta är nämligen den första bilden med min nikon d40!
Haha, ganska roligt att de första jag tar på är en kran, men jag älskar ju vatten bilder så!
Bilden togs på julafton -09.

Jag utmanar:
Dina, Malin,  Kennet (morbror), Fanny, Syrran.

 
Kommentarer
Postat av: Göteborgsflikka

08 menar du la ? :P

2009-02-05 @ 18:59:43
URL: http://goteborgsflikka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0