Update

2009-02-15 / 13:27:15
Hej Allihopa!

Hur mår ni nu för tiden? Hann inte blogga så mycket i helgen. Har haft fullt upp med allt annat, men som sgat imorgon är det en ny vecka. Och det betyder ju nya möjligheter! Tidigt på Lördag morgon drar vi till Luleå, ska nämligen på en sång audison inför talang 2009! Det ska bli riktigt kul, älskar verkligen Luleå!

Just nu sitter jag på Mammas jobb, vi ska snart träna lite. (avis Lina?) Efter träningen ska jag hem och mysa.

Igår var jag hos mina käraste kusiner och käraste morbror. Då spelade jag in första versen(ska göra om)... Och slutet på vår låt. Har även tänkt göra en i min verison. Då blir det en singel! Jippieee!

Ha det så jätte bra tills vi hörs. Många kramar!
Kommentarer
Postat av: solveig

Var det nu i helgen om jga får fråga?

Det visste jag inte men gick det bra då?

2009-02-15 @ 15:59:42
URL: http://solansiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0