Snö, snö och snö!

2009-02-09 / 10:37:55
Godmorgon!

Nu är det en ny dag, och nya möjligheter! Oj, vad jag låter ovanligt glad en Måndag! Men det är ju för att jag är ledig idag från skolan! Måndagar tycker jag bortsett från idag brukar vara skit sumpiga. Allt går bara fel, och man pallar inte med skolan. Men diag har jag andra planer! Tänkte förlja mamma och köpa lister. Haha! Sen har jag tänkt ränna runt i alla data affärer och kolla pricer på laptops!

Föresten, måste berätta lite om sportlovet som kommer.
Om tre veckor får vi sportlov! Och gissa vad jag kanske ska göra då? Jo, då ska vi kanske till tärnaby! Kul va? Isånafall blir det min första fjällen resa! Åh, vad häftigt det skulle vara! Åka slalom varje dag!


Kolla in, det sträcker sej snö här... Utanför min gård.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0