Play time

2009-02-27 / 18:03:34
Awww, nu ber Joel och Sebbe mej att dom får skriva lite!

Joel: Ja, det ska bli jätte kul att skriva Lisa! Hihi.

Från Joel till er läsare:vvv yyyyyyyyyyoopppppppppppööööööööööööööööööööööööö

Från Sebastian till er läsare: aaaaaatrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ja, jag tror dom menar nått snällt. Hihi. Haha,nu sitter mina små buskusiner och sejer att dom vill leka.
haha, dom tycker det är jättekul att leka. Haha, kolla in hur roliga små knottar kan vara:

- Men killar, kan ni inte gå och leka lite med farmor så kommer jag snart?
- Jaa, hejdå. (killarna kutar iväg..)

Efter 30 sekunde rkommer dom springande igen.
- Lisa, nu har vi lekt med farmor.
- Jaha, lek lite med monica då.
Dom springer iväg, och kommer igen efter ngra sekunder.
Joel börjar tjata: - Lisa, skriv alex, skriv joel.
Samtidigt sitter sebbe och tjatar: - Lisa kan du trycka här?

Haha är det inte gulligt. Måste leka nu med mina små kusiner. 4 och snart 3 år! Helt sjukt vad stor dom blivit! ÅH <3
Nu ska här.........lekas var det ja!
Kommentarer
Postat av: M O S A N

Sötungar<3

2009-02-27 @ 19:46:26
URL: http://lillmosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0