På lördag gäller det

2009-02-04 / 17:26:09

Hej Allihopa!

Nu är det Onsdag kväll. Idag har jag varit på skolan. Vi hade en liten friare dag idag. Först och främst så hade vi inte matte idag. Villket är väldigt ovanligt en Onsdag! Men iallafall, så det var ju skönt att slippa matte! Direkt efter lunchen åkte vi till sol kurvan med klassen och girllade korv. Riktigt mysigt! Vi droppade in lite eftersom eftersom att vi 6:or hade haft lite hål timme. Ja, vad gjorde vi då då? Jag, Dina och Liza gick omkring lite på skolan. Sen for jag sebastian och dina och gjorde varm choklad hos mej. Riktigt gott!

På Lördag gäller det, då ska vi vara med på en talang tävling, jag och Dina! Hoppas att vi vinner!
Det skulle vara riktigt häftigt faktiskt.

Dina har just farit, vi har övat låten några 20 tals gåner, HAHA. Imorgon ska vi försöka få en tid i musiksalen så vi kan öva med lite mer utrymme, och med mickar.

Mer kommer...
Pussar Lisa!

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Haha det är bra att läsa innan man skriver ;)Men de gör inget :)

2009-02-04 @ 17:36:50
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Aaaaw :) Men det gör absolut inget, du behöver inte göra nåt för mig, det var ju inte med flit :)

2009-02-04 @ 18:02:17
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: lisa

tack för tipset :)

2009-02-04 @ 18:04:32
URL: http://lissajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0