Jag har bakat!

2009-02-11 / 16:53:25
Det var på tiden Lisa! Äntligen har jag bakat. Och den här gången fick det faktiskt bli chokladbollar.

Slänger in detta inlägg för att klaga lite på blogg.se, Igen. Blir otorligt galen, kan inte kommentera, och nyss kunnde jag inte ens logga in och skriva! Tycker dom vore ha ordning lite mer på hemsidan. Hade det inte varir för att jag kan blogg.se's kodmallar hade jag bytt till en annan blogg sida. Faktiskt, tråkigt att seja det. Fast nu ska jag ju såklart inte det.

YES - ikväll är det made in sweden!
Om du inte har sett det tycker jag att du ska ge dej ett chans! Helt klart.
Kommentarer
Postat av: G Ö T E B O R G S F L I I K K A <3

chokladbollarna , min förtjänst ? ;P >33



hahah ;:D

2009-02-13 @ 21:31:54
URL: http://goteborgsflikka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0