i går

2009-02-08 / 14:03:12
Hej allesammans!

Nu tänker jag börja med att tacka alla för alla ''lycka till osv''! Det gjorde faktsikt ett bra resultat allt stöd! :)

Igår var vi som sagt med på en talang tävling jag och Dina! Det var 8 deltagare i olika åldrar. (villket var rätt kul). Vi sjöng två:a, med låten thank you. sen sjungde vi även ett extra nummer med vår egen lpåt mellan pausen vid namn ''du finns i mina tankar.. Sen tog dom ut 3 bidrag till final, och jag och dina var ett av dem! :)

Finalen gick bra, men det var en UR SÖT liten tjej på 8 år som vann. Hon kunnde itne jsunga, men var så GUDOMLIGT söt. Hon var riktigt söt om jag itne sagt det :P

Hade en super dag, träffade massa folk, publiken var med till 100 %!! Tack för igår allihopa!
Vi fick blommor, godis, osv och massa uppskattande kommentarer!

Tack speciellt till en otorligt trevlig man som var helt besatt av oss! Tack för alla ''vad bra ni var'' :)

Bilder kommer senare...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0