Hum (?)

2009-02-18 / 16:57:24


Ser ni mina ur snygga röda Nagla? Är värsta beroende av dem. Iallafall, ja som ni ser så är jag ganska beroende av att ta bilder på mej och min kamera liggandes i ett inlägg också. Det är därför att ni vill ha bilder, och då tar jag sånna här och slänger in före ett inlägg, så ser det lite roligare ut! Visst? :) Hoppas det, hihi.

Anw, Måste ut och fota. Nu, snart. Vill ha det lite varmare så man kan vara ute länge utan att förfrysa tårna. Men så är livet i Norrland... Kyla, kyla kyla. Ni stokholmare klagar att 3 grader är svin kallt. Här har vi faktiskt runt 20 grader dagen runt. Klaga inte, haha!
Ikväll vet jag inte vad som ska hittas på, nått iallafall.

Vad gör ni då? (säkert nått kul (?) Hihi)
Kommentarer
Postat av: M O S A N

Haha, du o dina naglar, dom syns nog 50 km bort (a)

HAHA, nej jag bara skoja cutie <3



Hos mig är det kring 15 grader kallt.



2009-02-18 @ 17:09:10
URL: http://lillmosan.blogg.se/
Postat av: Evelina

söt header :D

2009-02-18 @ 21:29:13
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0