Friday

2009-02-27 / 17:50:18
Hej Allihopa! Jag vill fkatiskt börja och gratta mormor som tagi pensionen idag! Grattis bästa mormor!
Det är inte varje dag man slutar jobba fö evigt, så just nu befinner vi oss hos mormor o morfar och busar med kusinerna.

Denna dag har varit lång, massa äventyr! Först vaknade jag (har varit ledig idag) och skulle blogga, men det gick inte! Internet anslutningen är helt störd, så det blev ingen bloggning imorse. Sedan tog jag morgon bussen till stan, då jag mötte olivia och vi käkade frukost på subway tillsammans. Efter det gick vi runt i stan och myste. Sen köpte jag en ny väska! är jätte nöjd. Bild kanske kommer sen.

Efter det, åkte jag, Evelina och elin och käkade middag på o´lerys. Det blev bakad potatis med en god sås och lök. Till köptes det en fanta. Efterätt blev chokladglas, med gädde och chokladsås i en fin skål. Smaskens!

Vad har ni gjort idag?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0