Foto tripp, nån? :)

2009-02-09 / 11:03:02
Alltså, jag känner hela tiden att jag vill ut och fota massa underverk i den vintriga naturen. Men saken är den att kylan hindrar mej, i förrgår hade vi -20 grader.. Så, det är itne så kul att gå ut i plums snön då med kameran.

Just nu är det, 12 grader. Kanske vore ge mej ut? Det är svin svårt att bestämma mej. Känns typ som att det är enda och sista gången jag får vara ute och fota, Haha!

Kanske ska ringa Dina och fråga om hoon vill följa ut på en foto tripp? :)
Kommentarer
Postat av: G Ö T E B O R G S F L I I K K A <3

jag vill ,men orkar inte åka upp till dej x'd <33

2009-02-09 @ 19:28:13
URL: http://goteborgsflikka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0