AMY, i looooveee you!

2009-02-14 / 10:19:18

OMG OMG, JAG ÄR ÖVERLYCKLIG SOM TUSAN!

Jag har kramat, pratat och tagit kort med AMY DIAMOND! :) Här kommer hela historien från melodfestivalen....

Mamma o Elin satt upp på en läktare, och jag och Dina satt nere på parketten. (Bakom låtskrivarna..)
Sen uppträade alla och amy satt och vinkade till oss i green room. Och efteråt så ville hon gå fram till oss, men vakterna stoppade henne. Mén hon gjick fram lite endå, (några steg :P)! Och då började hon prata med oss typ såhär '' hej, jag vinkade till er där, visst satt ni typ här? (vi svarade ja, och att vi älskade henne osv....) :) Sen så tog vi kort.

Sen srang jag och Dina ut vars dom går ut alla kändisar. Och då kom just amy diamond och frågade om vi ville ta kort. VI BA: JAAAAAAAAAA! sen gjorde vi det och pratades och kkramades.

Det coola var att hon pratade bara med oss, och sket i alla andra som skrek hennes namn. Hon bara skrattade när vi berättade hur mkt vi älskar henne, och sen sa hon 100 tack osv. Sen for hon med sin buss....

VI ÄLSKAR DEJ AMY!

Mer kommer när jag har lungnat ner mej...:D

Bilder och mer om igår kommer, ka bara seja att alla bidrag är skitbra!

Kommentarer
Postat av: lina

Haha sötnos! äntligen :D <3

2009-02-14 @ 14:46:58
URL: http://lajnakajnd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0