Mys fika

2009-12-17 / 20:47:32

Nu har jag fikat gottigotti med Mamma! Lite skumtomtar, kladdkaka med grädde, och några mandariner gjorde mig på lite bättre humör. Är nämligen lite små sur...Trist, men sant.

Ska alldelles göra en lista till er (planer för morgondagen!) Och även lite annat smått och gott att underhålla er med under denna Torsdags kväll. Har ju föresten jullov nu, trevligt trevligt :)

                                                            När får ni jullov? :D


Den goda kladdkakan med grädde till. Riktigt gott tycker jag. Den är inte hembakad, klarar inte av hembakade kladdkakor. Blääää! Dock gillar jag dessa kladdkakor, köpes :)


Bilden togs nyss, vad tycker ni... är det dags för en liten städning här? :)
Observera min torkade gammla macka udner skärmen, O-M-G. Dirty secret? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0