Lisa gillar & grillar - New!

2009-12-14 / 15:49:21


Tog en liten paus i kommentarsbesvarningen, och tänkte inviga min gilla och grillar lista. Haha! Det GILLAR vi väll? ;) Såklart vi gör! Denna lista kommer dyka upp ungefär en gång i veckan och då kommer jag bestämma villka 3 saker som grillas, och villka 3 som jag grillar på grillen med grillolja...Se upp, för nu kör vi!

Alexander Wang's flätor.
Dessa puffiga, skitäckra flätor är såååå underbara! Jag menar hallå, vem gillar inte dem? Dem är både snygga, urläckra och riktigt bra att ha både till fest & vardags.. Problemet är bara att man måste arbeta ganska mycket med sitt hår för att få till det perfekta ruffset före så att flätan blir så stor och pluffig.

Att det snart är julafton.
Julen är så underbar, jag älskar julen! Så självklart hamnar julafton med på gillar listan denna vecka ;)


Justin Bieber.
Så sjukt talangfull kille! Vet ni ur stor han kommer bli? RIKTIGT stor. Han är bara 15 år, och redan så talangfull och känd. Han kommer gå riktigt långt, så se upp för honom madonna :)





 Svininfluensan/baconsjukan/grissjukan.
Njae, grisksjukan går inte hem hos mig inte, Hur kul är det att vara sjuk egentligen?

Årets julkallender.
Men kom igen? Julkalendrarna blir bara sämre. Tänk tillbaka några år, då var dem skitbra. Nu är det bara skit, inget att se alls. Jag tycker SVT vore skärpa sig och sluta sända så dåliga program ;)

Orättvisorna i här i världen.
Här i sverige har vi duchar med telefon, ångbastu, musik, massage, sittplats inbyggt! Come on, i agfanistan har dem inte ens rent DRICKSVATTEN! Skänk lite kanske, eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0