konsten med att handla julklappar

2009-12-19 / 21:43:16


Det finns bara en sak kvar på min kända lilla 'kom-ihåg-att-göra-innan-den-24:e-lista', och det är (såklart) att handla julklappar! Jag vet inte vad jag ska köpa, och till villka, vad det får kosta, och vad hon/han/den/dom vill ha! Hade faktiskt bestämmt mig att göra bort alla dessa saker i god tid....Men nu står jag här i sista-minuten och ska handla klappar! (IGEN!!!), så är det varje år.. Det hela slutar alltid med att att jag springer runt på stan som en galning dem sista dagarna innan jul, men hittar inget. Sen dagen före julafton kutar jag runt i affärerna som en galen höna och köper allting! :) 

          Men jag behöver inte oroa mig.... - Jag har ju som blivit bra på det här nu genom åren :)
   Springa runt sista dagen - tänka snabb - slå till alla stressade människor i magen - betala! ;)
                                                                 FINISHED!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0