Hals-ont-förkylning

2009-12-14 / 11:02:23

Imorse när jag vaknade kunnde jag knappt svälja! Jag har verkligen åkt på en riktig 'hals-ont-förkylning'. Trist kan man tycka, när det snart är jul, men jag hinner krya på mig hoppas jag! Jag har ju inte mått speciellt bra på senaste tiden, hoppas att jag är bättre snart. Det är inte speciellt kul att knappt kunna svälja, knappt kunna vara bland folk utan att få svimmkänsla och bara känna deppiga tankar. Usch!

Tänkte föresten börja svara på alla 125 sidorna kommentarer snart :S Alltså det är inte lite... Hur ska jag överleva detta? Måste verkligen ta tag i det snart,
:P

(Just nu har jag som sagt att jag måste godkänna kommentarerna, därför står det 0 på alla, sedan oktober, ska snart fixa detta och svara på exak ALLA)


Hade lite tråkigt, lite för mycket av dessa bilder..men det är ju så kul att mixra med färger och kontrast! :)


Haha, lite överexponerad bild.. men har man tråkigt så har man..Som sagt ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0