Hallå alla där ute i kylan (!!)

2009-12-17 / 17:28:03

...Herregud vad kallt det är ute!
Så fort jag går ner på nedervåningen är det iskallt, och när jag sedan sticker ut huvudet utanför dörren så är det så kallt att mina läppar torkar ihop till russin, jag huttrar, och blir röd som rudolf med röda mulen! Haha, kanske lite överdrift då.. Men det är riktigt kallt! Imorse var det -18! Och det tycker jag är sjukt överdrivet kallt! Buuu!


Förlåt för dålig 'update' föressten.. Men jag har inte riktigt haft tid med bloggen, men nu är det jullov, och redan imorgon startar jag moterna och börjar med kommentarsbesvarningsjobbet :)


Tog ett kort på Erik.... - Via en tidningsannons! Sedan redigerade jag den svartiv. HAHA, jag har verkligen inget liv känns det som :P men ah är ju verkligen ögongodis!


Och sen en liten bild på en glittrande ros från en av morfars 70 års blommbuketter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0