Hahhaha, är ni desperata eller? :)

2009-12-27 / 23:20:17

Hahahahaha..
Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag har som ni säkert märk inte varit så speciellt aktiv med bloggandet under några dagar, och när jag nu startar upp datorn igen efter min lilla jul ledighet så bombas jag med frågor av er läsare på både MSN och kommentarer, hahaha.. ''Herregud, du har inte bloggat på 100 år!'', ''Lever du Lisa?'', ''Asså du vore blogga lite mer....'', ''BLOGGA BLOGGA BLOGGA..'' är det verkligen så hemskt när jag inte bloggat på några dagar....? Haha, stackars er isfånafall, hihi :)

Jag har iallafall njutit gärnet under julen,
myst med släkten som flygit hem till kära skellefteå och käkat otroligt mycket gott :D
Och det gör jag fortfarande, hela dagarna, hea jullovet, haha :) Gotti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0