Godnatt!

2009-12-28 / 01:06:10


 
I en av mina julklappar låg denna rosa, skrikiga, coola plattång.... :D
Som jag faktiskt önskat mig! Den förra jag hade var ljusrosa, inte alls skrikig (dvs. frän!!), och inte ett dugg cool. Den vart heller inte varm, och mitt hår vart bara elektriskt av den.. Men nu har jag ju min nya lilla cooling som förhoppningsvis sätter håret i balans.. Haha, låter som en hudvårdsassistent eller nått sånt skit. Jag har iallafall testat min nya plattång nu, och den fungerar jätte bra.


Imorgon tänker jag stiga upp ganska tidigt, och duscha. Sen får vi se vad dagen bjuder på, kanske lite shopping på stan? Kanske har jag lite tråkigt så jag beställer mig en Iphone? ;) Eller så tar vi oss inte ens ut ur huset, vi har ju lixom snö till halva fönstret.....

N u   s k a   j a g   s u s s a   m e d   l i l l a   s m u r f a n   p å   m a g e n :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0