desperat, jag är en tant..

2009-12-03 / 12:23:51

Åh.
Jag börjar seriöst känna mig som en gammal kärring! Varför? Jo, för jag sitter här, med en 'bulle' i håret (bara det låter ju tantigt), jag tittar ut genom fönstret, beundrar den vita snön som om jag aldrig sett snö nångång, räknar ner dagarna till julafton, dricker mjölk i kilon, och det värsta: Jag koller på nyheterna, och vädret.

Herregud, jag är desperat... Jag vill inte vara en kärring redan!
Det är helt sjukt, snart börjar jag väll slita fram garn också,
och börjar sticka halsdukar till mina kompisar? Eller så går jag väll till varenda hatt affär här i stan? Eller gudstjänst? Går korta små prommenader som egentligen går i snigel far och säger att jag motionerat.. Njae, måste ta slut på det här...


Nu ska jag äta lite av min lunch, och ABSOLUT skriva lite korsord...
;)

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0