A nice day

2009-12-18 / 18:21:55

Nu är jag hemma från en lååååång dag på stan....
Har hunnit med mycket, dock har jag knappt shoppat nått. Bara två små impulsköp. Jag har mest bara tittat, ätit, och FÖRSÖKT fota. Dock gjorde jag det ett litet fail, jag glömde nämligen minneskortet i datorn! Ovanligt? Nejnej, inte för att vara mig, hihi :)

Klippte mig också, toppade mest bara. Har verkligen världens bästa frisör, Lisa. Hon bjöd mej på tomteskum udnertiden hon duchade mitt hår, haha! Lyx. Sen babblade vi en massa förstårs. Och det bästa: Jag ska få en klänning av henne på Måndag! En rosa! Wiiiiie.

Lisa shoppade dessa saker:
En halsduk, accent 199 :-
'Raggockar' Gråvita, H&M 59 :- (så jäkla bra att ha om man har t.ex converse på vintern och dissar uggsen nån dag, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0