Stökigt...? ''Nej, nej''

2009-08-10 / 22:18:07




Ang bilden; Såhär såg det ut i mitt rum imorse.. När jag bröjade städa, och nu är det värre för helt plötsligt fick jag för mig att rensa alla lådor, och damtorka igenom hela skiten.. Men såklart slutförde jag inte helt då kan man säga, men men. Ser ni föresten på andra bilden, min rosa mobil is back! Så nu har jag två mobiler igen. Ni vet ju att den blev stulen, men idag hämtade jag upp den på polis stationen, och alla fula sms som skickades finns kvar, haha. Det är ju lite skoj. Men tror jag ska sälja henne, har ju en w302i nu, så vad ska jag med rosalotta med?

Iallafall har jag varit en riktig bitch idag om jag ska säga det med ord. En riktig taskig filur, har typ slagits, kastat saker osv. Haha. Är inte på bra humör... ;)
Kommentarer
Postat av: Anonym

hej snuttis!

saknar dej jätte mycke. kommer till farmor till helgen kanske, undrade om vi kanske kunde ses då?:)

och undrar även om du skulle vilja göra en bloggdesign och en ny header åt mig?

kyss

2009-08-10 @ 22:42:41
Postat av: Victoria

Haha, så bli det för mig med! xD Får för mig att vara jätteduktig och rensa lådorna men så blir allt liggande... Haha :P

2009-08-10 @ 22:57:06
URL: http://knytaknutar.blogg.se/
Postat av: Jessica

Har du ditt gamla nummer nu ? :)

2009-08-11 @ 00:01:36
URL: http://bessanliindh.blogg.se/
Postat av: Alice ♣ vardagen

vet hur det är när man inte är på humör, man blir helt galen(=



Är det bättre nu då?

Kram

2009-08-12 @ 15:32:39
URL: http://aliceyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0