reggae in my heart

2009-08-16 / 23:29:21


Gentleman - Romours dunkar i mina högtalare just nu. Jag älskar hans musik, jag älskar reggae, jag älskar jamaica, jag älskar bob marley! För er som inte vet så älskar jag Jamaica, reggae, och allt i den stilen. Jag började nörda reggae för ungefär 2 år sedan, och tycker fortfarande det är lika underbar musik. Så avslappnande. Alla donkdonk trummor och fina snabba reffränger. Jag drömmer mig bort till en vit strand på Jamaica.... Caribien.... St. Lucia.. Jag vill till karibien nu! Kan ni fatta hur glad jag blev när mamma och kickie sa att vi skulle spara pengar och fara dit om ca. 2-3 år, och vara borta i ca. 4 veckor!? Superglad. Jag bara längtar.

R E A G G A E   I N   M Y   H E A R T    ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0