Onödigt, tråkigt...irriterande inlägg X)

2009-08-27 / 12:44:01
Varning....onödigt, tråkigt...Irriterande, inga ''haha'' inlägg... X']


Nu sitter jag i skolan och är ganska irriterad, arg, och en gnutta förbannan kan jag väll också påstå att jag är. Jag har just nu lunch rast, men snart har vi NO, sen litteratur, sen slutar vi. Det blir skönt att komma hem, ta en mellis och bara vara. Hah, jag har inte ens lust att fara på mums-ätar-tävling ikväl... Jag menar, varför ska jag dit...? Helt onödigt egentligen.. Igår var det sämst. For dit. For hem. Kom till baka, var med Jessan. For hem med Jessan vid 8. Det sög verkligen igår, alla är så ocociala och okontaktbara.

Menmen. Imorse var vi i god tid till skolan, men så flög det in enjJ*kla liten fluga i mitt öga, så fick gå in på en toalett i tandläkar huset och ta ut den.. Så vi kom såklart försent. Lyckat. Sedan träffade vi klassen, gick till biblioteket och blev guidade runt där som nå 6 åringar... Intressant...Sedan gick vi tillbaka, hade.....So! Tror jag.. Jo, det var det. Vi gjorde några uppgifter, disskuterade.. Tja, dem flesta vet hur det går till på en normal lektion. Sedan blev det lunch, ungspannkaka, med sylt.

Som grädde på moset,
så var datorerna lediga här i skolans bibliotek, så började blogga...Så skönt att blogga... Vill bara uppdatera.... Och nu sitter jag här och bloggar. Min skåp nyckel ligger framför mig på data bordet. Datorn surrar lite... *surr, surr, surr*

Näeeeh, nu ska jag inte tråka ut er ännumer. Kommer nog bilder och skoj senare efter skolan. Känner att jag har mycket att ta igen, så det kommer. Puss på er alla sötnosar..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0