Mysis dag !

2009-08-07 / 00:01:27


Vädret har varit kanon bra idag,
nästan 30 grader faktiskt! och det ser ut att bli varmare, och varmare! Så det är nu sommaren återvänder, endel från södra sverige börjar skolan nästa vecka, då får dem sitta inne och flåsa i tunna kläder i glosböckerna medans vi i norrland kan ta vara på värmen och bada hela dagarna, mohaha. Det känns ju bra! Iallafall så ikväll har jag varit i BV med Mamma, Syrran! Vi hade jätte mysigt på stranden, bara några få där, vattet var as varmt, badade med kläder, men sen med bikini, hihi. Sedan kom Veicko Och Solan dit också, så det var riktigt mysigt. Sedan kom mina kära närmaste vänner hit, samt bästvännis, Liza, Malin, Fanny, Jennifer, Bessan! Fanny kom faktiskt! Hon har varit i BV i sin stuga as länge, var amazing to seeeeee her, hihi. Vi hade iallafall kul, fast bäsvänni märkte edan att det var body lotion fulla hennes väska.. Buhuuuu. Och mobilen var inkletad också, så vi kutade till några och bad om papper. Haha. Hade iallafall nice !

Imorgon blir det bad med familjen samt familjen Andersson! Det lär bli kanon, jobba på brännan ännu mer, frossa glassar och spana på killar! Det låter väll frestande?

Föresten.. Vafan äre med mig, dem senaste dagarna har jag börjat frosssssa musli (random, vet itne hur man gör prickar över u, hihi) Det är uber gott, kan äta 3 portioner på en gång, med fil då!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0