Mysig strand dag, och stressad afton!

2009-08-09 / 18:54:37
Ojojoj, vad jag inte har mycket att göra! Ska för det första ringa ett samtal ang. en talangtävling jag ska delta i! Sedan ska jag nöta in en låt jag ska skicka in till en anan talangtävling! Det är så roligt! Hihi! :) Sen kanske, kanske kanske jag hinner umgås med lite kompisar också, men ska strax äta hemmagjorda subwaymackor, mums!

Idag har jag och Malin, på varsin luftmadrass flytigt omkring på vågorna i Byske! Helt sjuuuukt vad stora en del blir där, vi blev helt dränkta, haha! Men mer kommer sen, ska äta nu! Ciao!
Kommentarer
Postat av: Mathilda

Första kommentaren, yay, hehe.

Gott med hemmagjorda mackor...

Själv ska man äta grillat. (:

2009-08-09 @ 19:01:01
URL: http://mathmathan.blogg.se/
Postat av: J

Åh, byske! <3

Är där och campar varje sommar, underbart sött litet ställe!

2009-08-09 @ 19:49:30
URL: http://jwestmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0