Mysig dag!

2009-08-20 / 21:23:57
Gud villket drag det var på stan idag, smockat med folk!
Hade iallafall trevligt. For in vid 11, mamma köpte två jeans till mig (ett par svarta och ett par mörkblåa) Sedan en röd tröja där det står ''I love to party'', och även en vit tröja med svarta prickar. Och sedan en ljus rosa mjiksdress. Hihi. SKa shoppa massa mer efter helgen, så ser framemot lite mer höstkläder då. Iallafall så lunchade jag med mamma; kyckling tacos! Sjukt smarrigt! Tack bästa mamma!

Har fått några som skivit ''såg dig på stan, såg dig idag, såg dig när du var ute..'' Osv. Det är superkul att ni känner igen mig, säg mer än gärna hej! :) Vill se mina söta läsare, villka ni är.

Vi drar igång en gissa kändisen , vem är detta ? Vinnaren får en länkning.



Kommentarer
Postat av: Jessica

MARKOOLIO

2009-08-26 @ 20:15:28
URL: http://bessanliindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0