Myselimys på söder!

2009-08-27 / 18:41:47
Nu sitter jag på Söder och bloggar såklart , försöker hålla bloggen så uppdaterad som möjligt, vart jag änn är. Jag kan ju själv säga att det går riktigt bra, för bloggade på ju pǻ skolan, och nu på söder! Applåder ? ;)

Imorgon ska jag nog ta mej tid och svara på alla kommentarer! Det lär bli en utmaning.. För det är verkligen hela månadens kommentarer. Har aldrig tid på dagarna att svara på dem, men läser alla, men såklart måste jag, så jag gör det i slutet av denna mnad, dvs. imorgon.. Över morrgon, tja nån av dem dagarna. Om jag skulle svara på ALLA mina kommentarer direkt skulle det krylla av kommentarer, så orkar knapp ibland, men ska, ska ska ska :D

Nu ska jag köpa mej en cola och ta och umgås med lite folk! :*
Hörs när jag kommer hem! ;)
Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad är Söder, ett café? :)

2009-08-27 @ 20:17:45
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: johanna [fotoblogg]

hejhej, har din dag varit bra?



kicka gärna in på min blogg och ta en titt :)

2009-08-27 @ 20:24:57
URL: http://haannaac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0