''Mycket i ögonen..''

2009-08-27 / 20:27:31

Yeah babys, ni läste rätt! Det var mysigt på söder, vi hade ''mums-mums-tävling.'' Jag och Zäta var på ett låg, och vi förlorade... (det var faktiskt svårt!...) Vi råkade iallafall tappa båda på golvet. Sen körde jag med Fennfer, fast då ramlade min ur munnen. Menmen, det var sjukt smarrigt.

Idag har jag aft massor av saker i mina ögon !
Imorse fick jag en fluga i ögat, det vet ni redan, skrev heeela hisotrien längst ner. Iallafall, sedan har det varit massor under dagen. Sen på Söder skrek Liza bara till att hon fick nått i ögat, och det bara rann och rann, så hon fick tvätta bort sminket (INTE ofta hon gör det!!!) Så då var jag snäll och tvättade bort mitt.. Och då fick jag massor av skräp i ögonen, massor! Så jag funderar tammefasen att slänga alla mina mascaror. Haha.
Kommentarer
Postat av: Kenneth

Fotade du nånting i helgen Lisa?

Skulle vilja ha lite bilder ifall du gjorde det =)



Kram K

2009-08-27 @ 22:42:44
URL: http://kenasblandning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0