Less på denna deisgnen så inn i....tusan X]

2009-08-10 / 22:47:53

Bilden har inget med inlägget att göra...

Jag är så otroligt less på denna design..
Haidi har lovat att göra mig en ny, men det blir inte riktigt ännu! Men har iallafall massa ideér! Jag ska ha massa bilder i headern (dvs. headern ska vara fullproppad med massa lika stora bilder) Ganska många som har liknande, men jag tycker det är snyggt. Lite eget ska jag såklart också ha då, hihi. Lite lisa-style. ^^ Bakgrunden kör jag som vanligt på med grått. Ljusgrått igen, älskar ljusgrått.. :)

......

Ska försöka shoppa lite i veckan, kläder, acessoarer osv. Mamma betalar såklart. Vill ha lite nya skol outfits till högstadiet! Hihi :) Det är ganska skönt att rensa ut lite gammla kläder, och säga välkommen till lite nya, visst? :)
Kommentarer
Postat av: Åsa

Höhö, gör inte som jag bara. Köper nytt men rensar aldrig ut. Är väldigt fullt överallt...

2009-08-11 @ 00:42:17
URL: http://wonkadonk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0