Irriterande mongo fluga!!

2009-08-03 / 11:04:06
Gaaaaaaaaaaaaahhhhhhh, jag bilr galen!
Tror ni jag sov nå mycket igår? NEJ! Jag hade bäddat säängen och det var värsta mysigt, låg och såg ''ICarly'' på datorn en stund, och märkte då att den söta lilla flugan var på besök. Den började störa mig, och var för trött för att jaga den, plus att det skulle ta halva natten, så gick och la mig i mammas säng. En minut efter sitter flugan på min läpp, och send dess har den förbaskade flugan flygit runt mig hela jäkla natten, suttit pp mina ögon, på min mun, på kinden, på benen, överallt! Jag har sovit i en minut. vaknat. Slått flugan. Försökt sova igen. Så jag har typ sovit varannan minut.. Helt knasigt. Sedan när mamma for till jobbet imorse smööööög jag in på mitt rum och köp ner i min säng. Vem ser jag då? FLUGAN! Har försökt döda den hundra gånger, men den vill inte dö.......

Gissa vem som flyger runt bland mina händer nu....!!? SÅKLART, FLUGAN!
Godmorgon!

Ps. Psssst, flugan... Snart kommer jag, då ska du få se på figth! Ds.
Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Flugor kan vara hemst irriterande

2009-08-03 @ 11:05:18
URL: http://supermumbloggen.blogg.se/
Postat av: Alle

Jag har haft 3 flugor i mitt rum idag!!! :O

GAAH!

2009-08-03 @ 11:39:02
URL: http://www.gardina.nu
Postat av: Linn

jag har haft 5 flugor i mitt rum idag för jag hade fönstret öppet ;)

2009-08-03 @ 12:29:58
URL: http://astalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0