Idag har jag....

2009-08-27 / 12:50:18
Vet ni vad....!? Idag har jag vaknat. SOmnat om. Vaknat igen. Ringt Liza på morgonen. Gjort mej klar för skolan. Trisslat och trasslat med en såkallad ''bulle'' jag har i håret. Sminkat mig. Cycklat. Fått en fluga i ögat. Försökt få ut den. Tvättat av allt smink på ena ögat. Lånat Lizas dampiga mascaror och försökt he på mascara på den ena ögat. Det blev misslyckat. Farit till skolan med liiite mascara på ena ögat. Tagit på mer. Varit lat. Varit arg. Varit irriterad. Ätit en pannkaka. Mumsat jordgubbs sylt direkt på gaffeln. Gått till datorn hit. Bloggat ett inlägg och är nu inne på andra.

Vi hörs efter skolan, jag ser framemot att upddatera massor idag! :*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0