Faan, orkar inte!!!!!!

2009-08-09 / 23:46:50
Vill bara sätta mig i ett hörn och grina... Det ska bli 10 grader en dag här nästa vecka!
Kan inte fatta det! Idga har det varit 30, det kan inte sjunka med 20 bara sådär.. Nu är det för tusan vinter ju! Lika bra att börja köpa ny vinterjacka...

När jag stod på stranden i slutet av dagen, och det började regna varma små regndroppar tittade jag ut mot vågorna som var stora som berg...Tänkte jag, att om två veckor börjar skolan.... Kan inte fatta det... Sedan började jag tänka, att om en vecka stänger alla ute bad, och sedan är det väll nästan dags att lås portarna för vår sruga! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, vill inte. Har verkligen haft en sommar. Vill bara vara i stuan med min familj, släckt hela tiden.. Orkar inte vinter, orkar inte vänta ett helt år till för att komma till stugan.......

Jag orkar inte vinter......Det är ju för tusan det nu.
Kommentarer
Postat av: Asall

Oh vet hur det känns. Har också ångest över att skolan och vintern börjar snart..

2009-08-10 @ 00:07:21
URL: http://simplifiedthoughts.blogg.se/
Postat av: Celine

samma här... såg dej på stranden förresten ;)

2009-08-11 @ 08:51:28
URL: http://www.snackmedcille.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0