TORSAG !

2009-04-02 / 13:47:01
Hej alla april glada!

Kan inte fatta att jag inte bloggat på 3 dagar! lite slarvigt av mig. Tyvärr har jag ingen förklaring varför heller. Har bara inte ens varit i närheten av datorn, hehe. Iallafall, Torsdag idag. Jag har just kommit hem från skolan, vi fick sluta 1 timme och 40 minuter tidigare idag! (6:orna) För vår syslöjdlärare var sjuk, och ingen vikare fanns! :o)

Så nu sitter jag här och är rätt glad, och njuter av en korvmacka med hallon soda ;o)
Man ska lyxa lite när man är hemma själv, hihi. Nu ska jag svara på era fina kommentarer!
Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe jooo precis vad jag gjorde! :) händer till helgen då sötis?

2009-04-02 @ 13:48:41
URL: http://rebeckaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0