Good day

2009-04-26 / 20:27:17
Hej alla vår lovers!

Nu är våren verkligen här. Förra veckan var det massa snö här. Och idag är nästan all snö borta! Helt freak! Har gått omkring i inne idag, och faktiskt solat i bikini också. Jag älskar vååååår!

Idag har det som sagt varit sjukt varmt, så jag, solveig och syrran tog med oss grannflickorna Emelie 4, och Emma på 2 snart 3 år ut på en riktig glassig vår dag! Vi var ute igår också med dem. Vi har kännt dem ändra sen emelie var 1 år. Så vi har alltid jätte kul. Igår så gick vi tll coop och handlade massa godis och sånt, och sen så prövade vi kläder. Emma vägrade ta av sig en ballerina klänning! Haha sötnos!

Iallafall, idag så gick vi också till coop. Fast idag blev det mjukglass, villket passade underbart till vädret.Efter det gick vi runt lite här och var, köpte en bildpåse och lät ungarna busa och bara njöt av vädret.

Imorgon är det skola. Skit. Fan. Bajs. Tråkigt....

Vädret ska blilite sämre måndag och tisdag, men sen blir det varmt igen! Skönt. Just på min födelse dag, ska det vara varmt! Tack solen, tack! Jag fyller ju faktiskt 13 (tonåring!) om några dagar.. Wow!

Nu ska jag kolla genom lite kommentarer.. Och svara...
Får se hur det går med det.. Haha....


Kommentarer
Postat av: Lisa

Äntligen värme i hela landet.! :D<3

2009-04-27 @ 08:51:03
URL: http://lifeoflisa.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Äntligen värme i hela landet.! :D<3

2009-04-27 @ 08:51:05
URL: http://lifeoflisa.webblogg.se/
Postat av: fennfer

Jah, tack för värmen!

2009-04-27 @ 10:57:09
Postat av: fennfer

jah, tack för värmen kan man säga, ÄNTLIGEN!

2009-04-27 @ 10:58:04
URL: http://lifeaboutfennfer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fyller du den 29 april? (:

2009-04-27 @ 18:24:54
Postat av: Anonym

Hej! Jag har lagt ut en ny modellbild i min blogg från min senaste plåtning, kika gärna in och kommentera vad du tycker!:)



www.abckarin.blogg.se

2009-04-27 @ 18:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0